we're in this togheter now

den gamla visan, jag gick till skolan idag med. blir lite tråkigt när lucas är sjuk, men jimmy är helt okej. vi hade rätt korkade lektioner, som t.ex. praktisk marknadsföring.. vafan jag och linda börja snacka om tårtor och ikea. tanten måste ha nåt emot oss, haha det är rätt kul. slutade ungefär vid tre, fett najs. drog ner på stan och träffa kiwi, vi följde med hennes kompisar och fika. sen träffade vi tessan & sussi. det var jätte trevligt. efter ett tag satte jossi och jag oss på varma gubben. sen gick vi till bussen. nu är jag hemma, ätit mors goda skink & kantarell paj och sluker ner det med vatten. har funderat på att duscha, men tydligen är badkaret upptaget.. nu blir det bestämma träff med kim & robban tills imorgon, sen får jag väl gå och sova. pusshej så länge.

Kommentarer
Postat av: irmelinat

Jag kan knappt läsa vad du skriver, bokstäverna är halva. Det var bacon & kantarellpaj annars..

2009-09-04 @ 06:34:21
URL: http://irmelina-t.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0