tjugo sanningar om mig

1. jag gillade tokio hotel för ett bra tag sen. men dissa dom efter dom sket i att komma hit till sverige (jag & linda skulle sett dom på konsert). men nu är dom tillbaka i mitt huvud!
2. jag hatar att tycka någon är snygg, som man inte känner.
3. när jag sitter vid datorn brukar jag kolla i en spegel & leta efter finnar, och såklart ta bort dom. (HAHA!)
4. jag lyssnar mera på deppiga låtar än "glada".
5. jag brukar riva/bita bort mina naglar på fingrarna, usch.
6. jag använde lingonbalsam i håret när jag duscha, luktar rätt gott..
7. jag gör tjugo armhävningar & tjugo sit-ups på kvällarna innan jag somnar.
8. ibland får jag lust att byta kön, för jag tål verkligen inte tjejers beteénden.
9. jag kan inte ha bh:ar utan push-up (okej, inte överdrivet mkt push-up..)
10. jag vill färga mitt hår svart igen, men är för feg att jag kommer ångra mig så hårt.
11. jag brukade ha tix när jag skrev med folk, att jag markera texten med muspekarn.
12. jag har bara haft sex med en person.
13. jag kan lyssna på en och samma låt utan nonstop i typ 2-3 dagar.
14. jag är galen i piercingar. har rätt många, vill ha i en nacken också.
15. jag är kär i en person.
16. jag är nästintill nykterist, är inte så lättpåverkad.
17. jag tror djur förstår när man är ledsen, nåt jag fått för mig.
18. jag trivs absolut inte i min kropp. vill bli smalare, men ack ack för godis.
19. jag ska gå och tigga en cigg av min mor nu..
20. jag vill absolut skaffa en ny blogg, bättre namn & bättre design.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0