drop it like its hot

just nu är det datan som gäller.
om någon timme blir det att åka in till stan med min flickvänner.
mor min är på dåligt humör, hoppas det inte smittar av på mig bara.
and Im wearing make up! jag hoppas att mina utslag
runt ögonen inte blir fucked up,  men kom igen det är kulturnatten..
lite fin måste man ju få va? sminka mig också annorlunda, med ögonskugga.
vet inte riktigt vad folk tycker.. ser väl mer ut som en fjortis = illa.. haha.
men man måste ju våga pröva nya saker, inte sant?
har inte så mycket mer att säga. lägger upp lite bilder från idag
och igår sen så får vi hoppas på att det blir en lyckad kväll. puss



" try to be cute", jag just nu. och ni ääälskar min kamera (mobil)
ser dock inte mitt smink så bra.. men det ser nog lite bättre ut i verkligheten..


och så visa lite outfit. fick låna alice's jeansleggings, ett spets linne & adidadtröja.
åh nej mina ögon blev cp.. orkar inte redigera!
och tro inte att jag ska gå runt med tofflor på stan.. jag ska faktiskt ha klackskor! (:



från igår;



linda gets hot!


.. samma sak hände jossi! dom bet sönder tidningar.. meningen är att man ska se ögonen.. hehe.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0