jag tror iaf på dig.

gamla vanliga visan. skolan, sen stan.
känner mig i alla fall på lite bättre humör, bättre än igår.
deppressionen ska inte få förstöra min helg, jag ska ha kul.
jag ska umgås med underbara människor.
jag ska skratta bort allt.

för övrigt har jag sovmorgon till tjugo över tio imörn.
då blir det lite sovmorgon, awesome.
det är kallt, för jag öppnat min altan dörr..
ska snart kila upp & duscha så blir man fresh.
och lyssna tokio hotel hela kvällen <3


there's no real love in you
there's no real love in you
theres no real love in you
why do I keep loving you?



jag vet nog att det finns nåt där som vi har, nåt fint.
jag vet inte längre, jag chansar & hoppas det leder till nåt bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0