I hope things get better

jag har börjat lära känna min kropp ganska mycket idag.
jag ska bli nykterist (och nu är jag seriös),
sen att mina fötter är allergisk mot klackskor, det slutar med att
mina fötter är fucked up & full med blåsor. så no more klackisar.
var ju tänkt att jag skulle vara med mina flickor, men jag hade
ingen lust för det vart bara att stå stilla.. och jag mådde inge bra.

eller ja. kanske inte så intressant, but I'm working on it (y)
och att jag måste lyssna på "crossfade - cold", innan jag somnar.

imorgon blir jag glad, ska få äta min efterlängtade "födelsedags tårta".
som jag sa förut, jag pierca mig dagen innan min födelsedag..
så min mor sket i att köpa en tårta. så hennes väninna ska göra en
vegansk (något jag rekommenderar!), längtar för jag .. gillar't.

jag är trött i ögonen. orkar inte ta bort sminket, men jag måste tyvär.
ska fixa lite saltvatten till tungan, ska väl strax krypa ner i sängen.
uppdaterar imorgon också, puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0