dålig människa - just idag.

har inte gått till skolan idag, jag bad mor min sjukanmäla mig. jag orkade verkligen inte gå upp ur sängen. jag ville verkligen inte till skolan idag. jag känner mig som en gamling, bara jätte torr i ansiktet och massa utslag på halsen och armarna. och sen nu har jag suttit vid datorn och lyssnat på sorgsna låtar, thats my life. feeling sorry for myself. men som sagt, ikväll blir det hudläkaren, och kolla upp det som fuckat upp min hud. men imorgon blir det skola. lyssnar på erik hassle - hurtful. den är fin, den får mig att börja tänka på massa som hänt.. värsta emo dagen, haha. men synes trogna läsare.

Kommentarer
Postat av: irmelinat

jag kan nog snörpa ihop en durka åt dig, vill du ha i glitter tyg eller militärgrönt ??

2009-09-02 @ 15:14:57
URL: http://irmelina-t.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0