saknaden tar sakta över mitt hjärta.

Solsken, Ont i magen, Helt seg. Jag hör min mage kurra som alltid, det är tydligen lite dags för mat. Mamsen är på en kryssning, hon är nog lite full & glad antar jag. Skulle åkt och småfirat mormor idag, men jag hade lite ont i magen och dessutom ser jag allmänt äcklig ut just idag. Har haft dörren öppen, så jag sitter och ryser .. Alice är här också, hon ska åka till stan senare idag.

Och jag har fortfarande ont i tummen, efter att Eddie stukat den. Jag har börjat få utslag på halsen, ser förjävligt ut. Och nåt som jag har också är ju min torra hy, som aldrig verkar försvinna. Jag har ju fixat bloggen litegrann också, finare? Något. Men ska dra nu, ikväll får jag väl försöka plugga. Vill inte sitta ensam hemma, då kommer jag bara må dåligt.


Saknaden finns alltid kvar, minnerna & alla skratt finns i mina tankar. När man väl kommit över kärleken, står saknaden in ristat i hjärtat, föralltid. Jag försöker varje gång jag ser dig, att få tag på dina ögon, men du viker bort blicken från mig. Alla tårar försvinner sakta, men saknaden efter dig gör det jobbigt att hålla tillbaka dom.

Du gjorde mig hel, du gjorde mig alltid glad.
Det fanns ingen bättre, ingen underbarare.
Du lovade att det skulle finnas ett föralltid,
Det försvann sakta när våran kontakt dog ut.




jag och alice var ute å gick med meja igår.
vi stannade vid ån och tog några foton,
denhär bilden tog alice, meja på bild.

Kommentarer
Postat av: irmelinat

mat & sovklockan har du nog oxå ärft av morfar. Bloggen vart jättefin såhär. :-))

2009-05-16 @ 22:29:03
URL: http://irmelina-t.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0