pump it up

Idag stannade jag hemma pågrund av mensvärk/ont i huvet/dålig i magen. Sovit ganska många timmar. Vid två kom Adde och umgicks. Kort efter kom Fille & Alice. Sen gick jag och Alice till konsum och köpte godis/läsk/chips för hundra kronor. Ikväll ska jag träna på danserna, ska ju ha uppvisning på lördag med T. Jag och Alice ska kolla film och äta chips & dricka cola. Båda två har mensvärk så vi måste göra det bästa av det, så vi ska typ ut och gå med Meja. Tessan kommer nog också komma sen. Mamsen ska göra pastasallad , så det blir fett BRAAAAAOO.



Kommentarer
Postat av: malin

Jag gjorde typ 8 kilo pastasallad eller iaf en full 8 litersbunke & den var SLUT imorse..

2009-05-21 @ 21:43:24
URL: http://irmelina-t.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0