please stay with me

Jag har vart seg hela dagen, men for upp ur sängen imorse i alla fall. Sov ju nästan ingenting inatt, hatar det. Ganska chill skola.. hade inte så många lektioner, och satt ute precis hela tiden för att sola lite. Efter skolan tog jag bussen till stan, och sen gottsunda. Har pratat med syster, det var så jävla kul. Träffade sötis elias också, min älskling! Efter ett bra tag träffade jag jenny & bella också. Sen vid sjutiden så drog jag hem. Sen har jag träffat alice nu, hon är min BAJBIE OCH JAG BEHÖVER DAGLIG DOS ! Öh, var tänkt att vi skulle vaxa oss på bikinilinjen, hihi. Ska fixa te, och sen hoppas jag på att kunna sova sen ikväll. pusshej

bilder från igår, så jävla härligt väder! :)

 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0