nakenbad in länna

Vaknade typ vid tio, fixade mig och gick till bussen med alice. Vi köpte en glass och sen tog bussen in till stan. När vi kom in till stan, så tog vi bussen till alice's skola. Hon hade musik, och hennes jävla lärare tvingade mig att sitta i ett litet rum .. Sen fick jag lyssna på när alice sjöng lite. Sen sprang hon iväg på elevråd, fick sitta utanför i typ trettio min. Hon sket i matten, så vi drog till stan. Träffade min syster jenny på bussen, hon hade med sig Emilia (Maja's dotter. En skit grinig tant satte sig brevid jenny och lackade ur på oss, man ba jaha? Sen drog vi och köpte balklänning, tjocktröja & en t-shirt. Tog en kort runda vid donken, blev typ äcklad av hamburgaren. Sen träffade vi mårten , och sen kom ronja & lana. Efter ett tag drog allihopa, och då gick vi till bussen. Där träffade vi sussi, jossi, emma, ingrid & linda vid busshållsplatsen. Sen träffa vi barborska också, sen kom bussen. Jag, alice, sussi & emma bestämde oss för att åka till sussi och bada. Klart att vi bada, vi bada till och med naken bad! Sjukt kallt i början, men sen blev det skönt. Sen drog vi till almunge igen. När jag kom hem så åt jag lite, och sen fick jag en stor toblerone av mamsen. Imorgon är det skola, slutar ju tidigt så jag ska dra till syster i gottsunda. Ska bli kul kul, på onsdag ska jag, sussi & alice sola solarium, har vi BESTÄMT. Ska dricka mitt te nu med alice, får se när jag dejtar kudden. puss.


I wan't you in my room

Kommentarer
Postat av: irmelinat

fick du ont i magen av chokladen ?? tänkte jag skulle slippa köpa ut sånt i fortsättningen..

2009-05-25 @ 23:02:00
URL: http://irmelina-t.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0