miss fatty

Jag är ganska ledsen att jag inte har uppdaterat sen i onsdags, och nu är det söndag! I torsdags efter skolan, drog jag in till stan och träffade ronja & alice. Vi kidnappa en godispåse från max, tack tack till den som lämna den! när vi suttit ute ett tag, så drog jag och alice till bussen. sen drog jag hem och sov. I fredags efter skolan drog jag in till stan och träffade nina, alice, jossi, tessan, emil & barbourska. Vi satt på bryggan ett tag, och efter det så åkte jag och alice till min syster jenny. Vi satt och kollade på film och myste bara. Dagen efter satt vi typ halva dan och kolla på "säg att du älskar mig", skit bra film! Sen drog vi hem till mig, och tog moppen till klappis. Det var lite kallt, men det vart rätt skönt. Sen kom nina, hennes daniel, anna & emma. vi simmade ut till flytbryggan och satt ett tag och prata. Sen drog vi hem till mig och försökte pierca alice's navel, men det gick inte .. Så sen pierca vi nina's navel, det blev ganska bra. Efter drog alla, på kvällen så åkte jag och alice lite på min moppe. Idag har jag vaknat med alice, och nu med nina, daniel och jossi. 





det är meningen att jag ska må dåligt. att jag ska ramla ner i det svarta hålet varje gång när jag tagit mig upp och för en kort stund mått bra.

Kommentarer
Postat av: Ronja

Kollade på film & myste bara? ;)

2009-05-31 @ 19:39:27
URL: http://fiveletters.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0