kamphund

Igår uppdaterade inte jag. Men jag orkade inte skolan, så jag var hemma och sov .. Drog in till stan vid fyra och solade solarium med alice & sussi. Det var ganska mysigt faktiskt, sen drack vi lite läsk. Sen drog jag hem, och sov. Idag så hade vi sovmorgon till tjugo i elva. Skit dåligt väder idag också! Efter skolan drog jag in till stan och träffa ronja och alice. Min mobil fick typ vattenskada när vi gick till bussen, men sen började den funka igen. Imorgon är det fredag, och jag och alice hade tänkt sova hemma hos adde :) det ska bli jätte roligt. och så hoppas vi på ett bra väder, aja tjingeling.




jag trodde aldrig  du skulle göra allt för att såra mig.

Kommentarer
Postat av: irmelinat

du sa inget om att sova hos Adde !!?!

2009-05-28 @ 23:18:23
URL: http://irmelina-t.blogspot.com
Postat av: Fet tex

hamahahahah fan vad fult!



Anlita nån som kan det där med bloggteman!

2009-05-29 @ 21:00:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0