just stay with me, lay with me now

Sov ensam idag, sov så jävla länge. Gick upp vid typ ett, och åt äggmacka och drack te. Sen fixade jag mig och drog in till stan. Efter att sprungit iväg till Carlings och köpt ett par jeans leggings så satt jag ett tag själv på en bänk ett tag. Och sen gick jag till bryggan och mötte Alice & Ronja. Satt där ett tag innan vi gick till donken, strax efter kom Tessan. Sen gick vi till drabanten då vi skulle ha dansuppvisning. Första dansen gick rätt bra, andra dansen missade vi pågrund av att vi sminkade oss på toaletten. Efter det gick jag ut och träffade upp morsan som hade med sig meja! Jag fick en ros också, den var jätte fin. Sen gick vi till bryggan , träffade Emma, Jossi & Alice + två snubbar från Lettland. Dom var konstiga, men vi sket i dom och gick till donken igen. Sen gick vi till bussen, Alice följde med mig hem. Jag har fixat te, och sen kom Fille också. Pusshej



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0