I still have you in my mind

Vaknade med min lilla älskling Alice, vi gick upp och tog lite macka och te. Sprang ut till postlådan, och gissa vad som ligger där om inte ett brev från uppsala kommun? Sken upp som en sol och öppnade det, och jag ska tydligen torka gamlingar i röven :) Kort därefter ringde Tessan och ville att jag skulle ringa och kolla med min danslärare om dansuppvisningen och så. Imorgon halv sju så ska det vara samling i lokalen i alla fall. Jag och Alice satte oss vid teven och glodde på Narnia 2, den var faktiskt ganska bra. Sen kom Tes, och då visade jag dansen för henne , ett antal gånger! Jossi ringde och tvingade mig och Alice in till stan. Alice fixade cigg och sen mötte vi upp Jossi vid bryggan. Satt där ett tag och sen gick vi till max och käkade lite. Strax efter kom Sanna och Matthew och kidnappade Jossi. Så jag och a gick runt på stan ett tag till, sen gick jag till bussen. FlumFille är här, och jag är allmänt kissnödig. Och jag irriterar mig på min store bror Frank som är DRYYYYYYYYYYYYYYYYYG. aja, byebye

Kommentarer
Postat av: LiiCee

Hej! Söt blogg du har :)

Du missar väl inte tävlingen i min blogg?

Klicka in i kategorin "Tävlingar" för att läsa mer och delta!

mvh .

2009-05-23 @ 17:34:54
URL: http://liicee.blogg.se/
Postat av: stina

Anorexia är mitt senaste budskap som du hittar på min blogg. Ligger i Kategorier -Stinas budskap.

Var 3:e dag lägger jag in ett nytt budskap som ska få upp ögonen på folk. Budskap om sanningen som folk gärna blundar för. Finns filmer i inläggen som kan påverka en starkt så VARNAR känsliga tittare.

I katogorin -Stinas budskap finns även filmen -Drive safe och stoppa barnmisshandel. Vi måste hjälpas åt här i världen <3



Om du är en av dem som vill hjälpa någon genom e tröstande kommentar besök min blog var tredje dag eller lägg till mig i blogloving. Tillsammans kan vi göra nytta. Kram Stina

2009-05-24 @ 00:25:00
URL: http://stiiiinas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0