I don't want you, I don't need you.

Jag åkte till skolan på morgonen. Efter första lektionen bröt jag ihop, och då gick jag hem.
När jag kom hem så fixade jag mig lite och efter kom Nina. Sen tillsammans tog vi bussen
till stan och hoppade på bussen till valsätra skolan. När vi kom dit träffade vi Alice, och vi
åt lite lunch sen gick Alice & Johanna och visade runt i skolan. Det var riktigt kul, efter ett tag
så åkte vi in till stan igen, och vi träffade N's kompis Mårten som följde med. Satte oss på 
bryggan ett tag, och sen gick Mårten hem till sin mormor (HAHA!). Och sen gick vi till stan,
och N gick till centralen för att träffa sin pojkvän. Jag och A gick runt på stan ett tag till.
Sen gick vi till bussen och åkte hem.

Sitter hemma nu, och vi ska nog inte göra så mycket. Vet inte riktigt om jag vill till skolan
imorgon, så JÄVLA trött på den. Alice är min solstråle, så jävla glad att hon flytta till almunge!
älskar dig sötnos, :* men jag ska dra nu, pusshej!

these words won't heal

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0