djungelvrål and a cup of coffeé

God morgon, eller god eftermiddag. 
Igår var jag hemma hos Nina, och tog bussen som gick 02.40.
 Gissa om jag somna snabbt när jag kommit hem ?
 men jag måste medge att det var ganska fint ute, dimma och alldeles tyst. 
Man hade bara lust att ut och gå hela natten. 

Och klockan nio idag ringde J, och hon pratade på mycket och jag svarade sömnigt. 
Efter typ två minuter lägger hon på och jag somnar om. 
Vaknade igen vid elva, och då gick jag upp och satte på kaffe & åt lite mackor. 
Mamsen har köpt en ny foundation, och jag fick en djungelvrål påse också. 
Det är jävligt fint väder , så jag tror jag ska ut och sola + att läsa om religion 
(ska ha prov imorgon, och jag har inte läst ETT SKIT.) 

Jag hoppas att A kommer till almunge sen idag,
jag skickade sms men hon har inte svarat på det. 
Alice ska inte komma till almunge, buhu typ <3
Nu ska B ha föredrag om religion för mig, så hejdå.


censurbild, från när jag sola (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0