day 'n' night

Orkar inte skriva mycket idag.
Måndag, och var väldigt trött. Sov till typ kl sju, och morsan hade inte åkt så jag hade tur att jag hann med. Sen hade jag bild, matte, no & plugga på so provet. Sen lunch, och sen igen so, fast skrev provet. Och sen satte jag mig med emma på ean och gjorde ingenting. 

Drog hem typ lite tidigare, för jag mådde inte bra .. Gick hem till A och hon bjöd på bulle innan vi gick hem till mig. Vi har typ ätit djungelvrål och sen inte så mycket mer. Jag är grymt trött och håller på att somna, förmodligen kommer jag försöka att gå och lägga mig tidigt. Vi blir lediga på torsdag & fredag och då är jag uppbokad med Alice :). PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0