cause there's no one in the world like alice

Idag sov jag inte så jävla länge, pågrund av jävla alice som väckte mig. Och ja, dessutom så hade frank & fille dygnat så dom var i full rulle, beslagtagit mina hörlurar och dunka musik (inte kul att vakna till). Efter nån halvtimme bestämde vi oss för att baka scones, och vi blev väldigt mätta och belåtna. Vi åt jävligt mycket till och med, haha! Sen efter vi druckit te, så har vi bara segat hemma hos mig typ.. Inte gjort nåt alls speciellt, det var ju tänkt att jag skulle in till stan med nina, men det sket sig när hon bestämde sig för att vara med anna. Men har inte så jävla mycket mer att säga. Imorgon ska jag med alice till hennes skola, och jag måste typ gå och lägga mig men jag har fastnat vid datorn .. Men jag uppdaterar imorgon kväll. pusshej


jag och meja, från igår.

Kommentarer
Postat av: irmelinat

finsk reagge är ingen hit att vakna till..

2009-05-25 @ 05:31:24
URL: http://irmelina-t.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0