you wasted you'r time on my heart.

Onsdag, var skit trött imorse som varje dag typ. Hade idrott, engelska , syslöjd (jag har börjat sy min tub topp nu!), idrotts teori, svenska , och no. sket i förstärkt engelska, pallade inte helt enkelt med björn holm. Drog in till stan, köpte en kaffe och satt och väntade på tess inne på max typ en timme. När hon väl kom var Maria med också, trevligt. Sen när vi käkat mat skulle T köpa en glass, och så snodde typ snubben i kassan den. Fett lack T & jag blev -.- morr, hata max. Lite senare gick vi till darkwell , jag undrade om dom kunde hjälpa mig att sätta i en ring i min läpp. Tydligen kostar det 25:- för att dom måste rengöra den och SEDAN sätta in den i läppen, fett onödigt. Så jag får fixa det själv tror jag. Och sen bussen till dansen. Älskar lektionerna, man blir så glad ^^. Sen efter fick vi skjuts av T's mor. Ska gå och duscha nu, och sedan ska jag väl gå och lägga mig. Ha det, puss


saknar när jag var liten, kärlek fanns inte då.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0