ponnyridning på golfbana.

Klockan är 08.21. Och jag är uppe tidigt idag för jag och S ska åka iväg till knutby , för det ska vara ponny ridning på en golf klubb (lägg märke till hur fult det låter). Så jag ska snart ta bussen till knutby, vi fixar med hästarna och sen åker vi till almunge. Jag måste medge att det hade vart skönare att sova till klockan tolv, men nu kan jag ju inte gå och lägga mig igen. 

Och jag har spenderat mina dagar med Alice enda sen i onsdag's ! Så det har vart kul tycker jag , haha även fast vi inte gjort så mycket (:

Men alltså , jag har bråttom nu och så. Ska käka lite och dricka kaffe sen far jag. pusselipuss!

have it you'r way!


Kommentarer
Postat av: irmelinat

min pizza-hrm

2009-05-03 @ 08:29:37
URL: http://irmelina-t.blogspot.com
Postat av: lindaa :D

Hahhaha, guud malin, jag snor bilden :D <3

2009-05-03 @ 11:20:07
URL: http://lindaaaaaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0