stupid cupid, stop picking on me!

Vaknade i tid, A sov hemma hos mig också. Åkte till skolan och sjöng karaoke. En stund efter hade vi fen , och björn äcklet dampade så jag satt bara och lyssna på musik. Sen åkte typ min klass och några från a in till stan, för vi skulle kolla på teater. Sen var teatern cirka en timme, jätte bra faktiskt. Sen gick vi till donken och käka lite. Sen gick vi och köpte bal klänning till E, jätte fin! Sen gick vi till bussen också. 

Jag är hemma, det är fredag & Alice är här! Bättre fredag får man leta efter, och det är dessutom bra väder, fast det blåser .. Vi ska i alla fall baka muffins och sen får vi väl hitta på nå mer kul , puss



Kommentarer
Postat av: alice

hihihihiih söööött :)

hihi vi hade det kul :)

2009-05-16 @ 15:16:58
URL: http://impossiblealice.blogg.se/
Postat av: alice

men orka att din blogg är sktisvår att redigera!

haahaha

2009-05-16 @ 16:10:44
URL: http://impossiblealice.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0