så FUCKING bra

Måndag, och Alice följde med till min skola idag. Kom upp rätt tidigt faktiskt, haha. 
Sen fixade vi oss i skolan och sen hade jag bild. A är skit duktig på att rita ;o ,
sen hade jag matte, fett segt. Sen hade jag no prov, genetik och det gick åt helvete.
Och sen tråkiga so, då åkte A till sin skola också. Den lektionen var jätte tråkig.
Och så lunch , gick att äta i alla fall. Sen var det svenska, jobbade med so arbetet
(vi har samma lärare i so & svenska). Och på ea:n satt jag i bildsalen med E och 
ritade en punk tjej, inte riktigt klar ^^

Drog hem efter skolan , och Adde följde med. Efter typ nån timme kom Alice också.
Vi gjorde inte alls mycket, haha. Sen åkte jag, micke morsan & carro + alice till
thuns. Och mami köpte vita converse och ett par leopard färgade leggings till mig!
Jag är jääätte glad nue. Snart ska jag duscha och gå och lägga mig & A ska hem. 

Känns som om jag och A tagit vårat förhållande på allvar, eftersom hon gör mig 
så glad och hon är jämt hemma hos mig. Kanske dags att flytta in tillsammans? 
Jaja, det får jag och A ta lite närmare titt på senare. CHAO!



Kommentarer
Postat av: Ronja

Thuuuuuns åh! Dit vill jag.

2009-05-11 @ 22:34:02
URL: http://fiveletters.blogg.se/
Postat av: Anonym

haha neeej jag är inte alls så bra på att rita :P

jo det är jättebra att jag har dig. lovveee U!

vi får flytta till en egen liten lägenhet tror jag.



puss älskling!

<33

2009-05-17 @ 20:35:56
URL: http://impossiblealice.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0