töja ut örat

29 maj, jag åkte till skolan och var där. Sen på kvällen åkte jag till dansen, och dansade med Tesan. Sen åkte jag hem och träffade AliceBallis. Hon sov över. 

30 maj, valborg Vaknade upp, och vid tio åkte vi in till stan. Sen kollade vi på forsränningen , fett mycket folk på bryggan. Såg tama illrar, klappade lite granna. Sen gick vi typ till burger king och åt, och satte oss på bryggan. Sen efter ett tag kom Svanteranteante , så gick vi till bryggan, och satt där. Sen gick vi typ runt, och J skulle gå och träffa en kompis, så jag och Ante följde med. Sen fastnade vi där med några kompisar till dendär kompisen till J. Sen vid typ elva åkte vi hem , åkte aldrig till borgis. Men sen sov Alice här också, + Ante.

Idag, kommer inte hände så mycket tror jag. Har bestämt att jag ska töja ut örat iaf, får se hur det kommer bli. Haha, men ska typ umgås men får se :)


Kommentarer
Postat av: alice

du är söt :)

men duscha färdigt snart hahahahahah xD

2009-05-02 @ 15:51:30
URL: http://impossiblealice.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0