vem är jag

Idag så har det vart rätt okej dag. Första lektionen var det musik, spelade "smoke on the water" på gitarr. Och sen förstärkt engelska, som jag gör aldrig nånting på, haha. Sen så var det engelska, rättade provet, gick såklart dåligt (y). Och sen idrott, spelade tråkiga basket, gick åt pipan. Sen så lunch, även fast jag var riktigt sugen på mat, så var det inte direkt gott. Sen hade vi matte, blev väldigt deprimerad. En stund senare, så var det so. Det var typ sista lektionen på epok , så jag försökte rita klart min teckning. Ska fortsätta rita den , ska bli klar på den tills måndag typ.

Nu sitter jag hemma och tittar på Lejonkungen. Den filmen är min stora kärlek, för jag är en stort fan till Disney filmer, dom är underbara! Ikväll ska jag fara till min söta syster Jenny, och ska sova där. Vi får se vad som händer, men det blir nog super mysigt! 

För övrigt har jag inga stora planer inför helgen, hoppas på att någon ringer och vill vara med mig. Om jag får lust piercar jag nog min överläpp också. Har tagit ut den som jag haft så länge nu, så det får vi se hur det blir. Och om jag har lust städar jag nog rummet också, taha. Nej, nu ska jag påbörja att kolla på Djungelboken. Får se om jag uppdaterar imorgon också. Tjingeling



en någurlunda söt bild på mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0