today I'm feeling tired

Det är lördag, Jag känner mig som en lat katten Gustav , typ. Nej men , jag sov till klockan tolv, gick och åt lite. Jag har inte gjort ett piss! Jag har typ duschat , och suttit vid datan och lodat (gud vad kul lördag). Emma och jag har i alla fall bestämt att vi ska åka in till stan och kolla på en film som heter "Taken", ska bli spännande. Det var tänkt att jag skulle med Fille till en fest i Nyby, men eftersom jag har haft en fucking vagel i mitt öga, så ser det ut som att jag fått en smäll. Och såklart skulle mamsen ha sönder skiten, så kom hon med vassaste saken, och jag fick panik , och började gråta. Så nu har svullnaden gått ner lite, och lite i läppen också (y) tyvärr kommer det fortfarande var från läppen , så jag hoppas det försvinner snart. Det var min lördag , och den sög kuk.

Imorgon ska jag försöka städa, om inte min "orkar-inte-göra-nånting" dag är imorgon också, buhu! Jag tycker nån borde vara med mig imorgon. För jag känner mig grymt ensam. jaja, shuuuuuz



cuz its true, Im nothing without you

Kommentarer
Postat av: irmelinat

det var den värsta vageln jag nånsin sett , faan vad mkt var som sprutade. du ska nog vara bra till på måndag..

2009-03-14 @ 20:27:08
URL: http://irmelina-t.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0