slitna hårtoppar

jag och emma sovde ganska länge, och jag låg och drog mig till typ halv tio. sen gick jag upp, och vi kollade lite på tv och satt lite vid datan. sen kom en datasnubbe från emmas pappas jobb, han verkade rolig. så ringde tessan en stund också. sen åkte jag hem. nu har jag rensat rex bur, badat, rensat öron (usch!), klippt klor. om en stund ska sussi och hennes syrra hämta honom. han får det nog bra. jag har knappt ätit nånting idag. jag är inte hungrig, jag är deprimerad. tro det eller ej, jag ska bli en bättre person. socialare, roligare, smalare och bara allmänt bättre. men jag ska gå och tvätta håret snart tror jag. ska ut och gå så jag får röra på mig också. 




älskling <3 vet inte vad jag ska säga .. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0