sleep tight

Är på väldigt bra humör! Ska såklart berätta hur dagen varit. Började dåligt nog med idrott, och vi spelade basket. Och jag hade inga skor, men det funkade ändå. Sen stressade man iväg till nationella provet i engelska (uppsatts). Jag vet inte riktigt vad jag ska säga om det, men hoppas det blev bra. Sen efter det hade vi vanliga lektioner, så det blev syslöjd. Eftersom vi tydligen dragit över på tiden med NP så fick vi en kort lektion, och såklart gjorde jag ingenting eftersom lärarn fortfarande inte beställt mitt tyg *sucka högt*. Och så hade vi idrotts teori typ en kvart, och sen brunch. Smakade allmänt päckel och oroar mig av vad som egentligen är i den maten, usch. Och vi skulle haft svenska, men Mattias kom aldrig , så jag och Emma satt och fåna oss ute i korridoren. Och sen hade vi no, hade genom gång av typ DNA. Sen förstärkt engelska, Björn sa typ att jag fått eksem av allt metall som jag har i facet *morr*. Den lektionen segade sig förbi. 

Efter det följde jag med Tessan hem, vi satt och prata samt drack lite te å åt mackor. En kort stund efter tryckte vi i oss lite pytt i panna och gick till bussen. Väl inne i stan var jag tvungen att gå och byta mitt nya busskort. Sen när vi skulle hoppa på stadsbussen så såg tydligen inte kärring chaffisen att jag var ungdom , så hon satt där och klagade på att jag hade solbrillor och att hon inte såg om jag var vuxen eller ej. Man känner sig inte speciellt smickrad, väl framme köpte jag en flaska vatten också. Träningen gick super och det är verkligen kul, och det tar på magen (y) Efter köpte jag en dricka och en choklad kaka som jag och Tessan delade sedan på. Träffade Simon s vid bussen , så vi satt och pratade med honom tills han hoppa av. 

Jag har kommit hem, vilket som är väldigt tråkigt enligt mig. Bror min, min yngsta storebror har fyllt sjutton idag, så jag snodde en liten tårtbit. Och gissa om jag är sugen på att trycka i mig en till liten bit? Efter en stund gick jag upp och duscha, och alla krämer som kärringen från igår skrev ut till mig har min mami fixat ut från apoteket, så det blir väl att missbruka krämen och hoppas på att det blir bättre. Dessutom har alla krämer gjort så jag inte har kvar några ögonfransar kvar (långa sådana), vilket gör mig grymt ledsen. Kommer nog inte heller kunna ha smink på cirka två veckor heller *sad face*. Just nu ser jag verkligen fram emot att krypa ner i min säng och försöka undvika att förlänga kvällen. Innan jag kastar mig i sängen, ska jag ladda ner Aqua låtar, som Tessan påminde mig om. Men pusshej och börja inte tycka sämre om mig för att jag skrivit så mycket. PUSS

Kommentarer
Postat av: irmelinat

men det kanske ÄR för allt skrot du har i ansiktet.., nerå, tror mer att du har taskigt immunförsvar efter att ha varit lessen nu ett tag å därför har elaka baciller kunnat inta dig som värd. smörj ska du ha. får köpa en pumpflaska av den där mjukkrämen om den tar slut..

2009-03-26 @ 05:31:12
URL: http://irmelina-t.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0