singel och sökande

(apropå rubriken, jag söker ingen. det finns en låt som heter så). Fredag, åkte till skolan endå vanlig tid, fast vi började klockan nio. Strax efter mig kom det faktiskt några stycken i nian. Och klockan nio började nationella proven. Vi började först med läsförståelse, tror det gick ganska okej. Sen en halvtimme senare hade vi hörförståelse, och det gick åt helvete. Efter det så vart klockan tolv , och så blev det lunch. Inte så gott, men men. Sen hade vi typ matte, tråkigt. Sen so, kollade på någon konstig film , Mattias var inte där. Så jag slapp att göra historia provet, taha! 

Slutade klockan två, och så åkte jag hem. Har bara segat runt, och försökt få tag på nån polare. Som inte gått så bra, så jag har typ sovit lite och bara suttit vid datan. Klockan börjar bli sent, och jag vete fan vad jag ska göra. Grymt tråkigt att sitta hemma på en fredag kväll liksom.. Blir kanske bara det ikväll, får se. Tjingeling


Can you help me understand? 
And now you wish that you meant something 
And now you wish that you meant something to somebody else 


Kommentarer
Postat av: alice

vadå, har du och marcus gjort slut?

puss :)

2009-03-16 @ 16:59:09
URL: http://impossiblealice.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0