raindrops are falling, outside your window

Måndag, skit dag. Skolan har väl vart rätt okej, bara att ett dumhuve fitta sig mot mig -.-' Dagen började med bild, och vi skulle redovisa om en jävla Sigrid Hjertén , men vi hann inte (y), för lektionen hann sluta. Sen matte en stund, gjorde gamla grejer. Sen no/biologi, fick ett papper om utveckling om typ djur och så, arbetade med det och så. Och så so, kollade klart på den skumma filmen "Life of Brian". Och sen lunch , gick väl att äta. Sista lektionen sv, fick göra en recension om filmen, och ja.. fanns inte så mycket att skriva typ :p 

Med ett jävla leende på läpparna åkte jag hem, och såklart har kattfittan skitit under sängen (precis brevid kattlådan!) MORR! Och jag är sugen typ på att städa hela huset, men när jag väl tänker efter hur stort hus vi har , så blir det inte lika lockande längre, taha! Ska försöka träna lite och nåt sånt kanske, ska ju vara en duktig flicka! :) Får väl se vad min dag har att bjuda på senare, tjing! 



en jossi & en linda, söta som få!
Y

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0