monkeyface

Dagen har väl vart rätt bra. Åkte till skolan, hade nåt konstigt häfte med konstiga frågor (tog typ tusen år att fylla i, dessutom!). Jag tror vi hade förstärkt engelska, hände inte speciellt mycket. Sen hade vi tydligen håla tre timmar, men jag stannade kvar i skolan, hade ingen lust att åka hem och tråka. Jag och Tessan hade genomgång från våran dans, och så satt jag och prata med Linda också. Sen blev det lunch, inte super gott. Sen matte, jag satt väl mest och skratta och försökte förstå alla tal. Sen so, fortsatte på den dära skit frågorna om judendom typ. 

Drog hem klockan två. Sen nu har jag väl mitt humör gått lite upp och ner, inte speciellt bra. Jag har i alla fall kommit fram till , att mina eksem i ansiktet nästan försvunnit. Men nu håller eksemen på att sprida sig ner på mina ben istället *sadface* . Och jag har länge klagat på att jag inte har några strumpor, så när mamsen kom hem gav hon mig tio par strumpor och en chokladkaka. Min mor är alltid omtänksam. 

Och jag är ju så grymt sugen på att tatuera mig, letar just efter ett "pappa" tecken, på japanska/kinesiska. Inte för att jag tror jag får, men om det betyder väldigt mycket för mig, så kanske det skulle kunna gå *typiskt mig*. Och så hoppas jag på att min läpp läker snart, så man slipper göra rent och gurgla saltvatten. 

Helgen kommer väl inte bli så mycket bättre. Jag vill ju åka hem till mina systrar, men vet inte om det går eftersom jag försökt sms:a en av dom :/ men jag ska försöka vila ut mig idag och imorgon får jag försöka göra nånting bra. Och jag tycker att det ska bli bra väder ute också, fan såhär kan det ju inte vara. Aja, tjingeling! 

Påtal om choklad, en liten bild ger jag er också. 


Kommentarer
Postat av: irmelinat

tjatat länge ?? typ 1-2 ggr om strumprna

2009-03-28 @ 14:42:21
URL: http://irmelina-t.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0