kissnödig

Dagen var rätt bra, sovmorgon och jag fick tid att fixa mig. En fördel med att inte behöva sminka sig när man har eksem, så jag satt lite vid datorn. Fick skjuts, och sen när svenskan börja & med att judefrågor typ. Gick kanske inte super, och alla jobbade ju inte direkt. Och så lunch, rätt okej faktiskt. Sen engelska, kollade på "Bolt". Sen så hade vi förstärkt engelska, hade Lisbeth igen.. Gjorde nada. Sen var det nationella matteprov. Fick i alla fall g. Slutade typ halv tre, så drog hem med bussen.

Har suttit hemma och inte gjort nåt speciellt. Druckit lite te (som jag blandar med honung och citron), låter skit äckligt. Men gott som satan. Sen gjorde jag gröna muffins, dom vart riktigt goda. Sen har jag gått ut med hunden en sväng också. Jag är lite snurrig, haft ont i huvudet typ halva dan. Fryser jätte mycket, så jag ska väl göra mig i ordning och gå å sova.



don't know what you're expecting of me

Kommentarer
Postat av: irmelinat

låter som om du var tröttt. Å ja, thet är gott som fan. Hjälper mot förkylning oxå. antioxidanter å sånt

2009-03-27 @ 05:39:48
URL: http://irmelina-t.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0