Jesus med vinterkläder

Jag steg upp i rätt bra tid, cirka halv tio. Åt lite granna, och sen bara nån timme efter så vart jag tvungen att hjälpa mamsen. För Carolin hade sitt kalas idag, i simhallen. Efter en stund före ett så åkte vi upp och så fixade vi allting. Kort efter kom alla skitungar, och så blev det fullt i badet. Fille, Frank & Krull kom också, och det blev lite roligare då. Carro öppnade presenter, vi åt tårta. Sen när alla åkt, så kastar Robin i mig i badet, MORR! Och jag hade ju redan bytt om till kläder, så jag fick klä mig i en jävla jesus morgonrock ._.

Vi har massa tårta hemma, så ni får gärna komma hit och käka upp den innan alla andra gör det, för jag mår fan bara illa av den. Nu ska jag försöka färga mitt hår blont också , har i avfärgning nu. Ska färga en gång till idag , får se hur det blir, suck. Ikväll ska jag inte göra något speciellt, vill bara åka härifrån.. jaja tjingeling. Ring eller smsa till mig, puss.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0