jag dör snart.

Torsdag; jobbig dag, väldigt ledsen. Kommer tyvärr inte ihåg så mycket, men den dagen var rätt okej tror jag. Sen följde jag med Emma hem, och vi skrattade ganska mycket tror jag. Och trött var jag, usch usch. 

Idag, Fredag; vaknade upp vid typ sju, åt lite frukost och glodde tv en stund. Fixade oss lite och drog in till Uppsala. Vandrade iväg till frisör salongen och vi behövde inte vänta länge. Emma skulle klippa lugg, och efter typ fyrtio minuter, så var hon klar. Kort blev det, och hon vart riktigt missnöjd, taha! Som om man inte kunnat gissa det eller? Men vi gick runt och kollade i affärer sen köpte hon ett linne och ett par jeans leggings. Åt på donken, och tillslut åkte vi med bussen. Jag följde med Emmsan hem. Hon klagade otroligt mycket på sin frisyr, och jag klagade över just den här dagen. Sen åt vi , kollade teve och sen drog hon på träning och dom skjutsade hem mig. 

Usch vilken rutten kväll. Vet inte vad jag ska göra .. jag orkar inte sitta still , då fastnar tankar i mitt huvud och tårar rinner ner för min kind. Jag står inte ut av dethär. Jag har i alla fall bestämt, jag ska aldrig mer ha sex och jag ska bli oskuld på nytt (bikta sig). Det är en great idea! Bajbaj. 




Don't tell me you'r sorry , Cause you'r not
jag vill inte ha dethär datumet, det skulle vart vi.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0