jag är kungkung kung

Det blev ingen skola för mig idag heller. Mamsen bestämde sig för att jag skulle åka till läkare, pågrund av mitt uppsvällda öga. Jag sa inte nej precis, jag var så rädd för att jag skulle haft hud cancer eller nåt. Ringde till jävla länna vårdcentralen och fick en tid kl elva. Åkte dit, fick vänta en stund, för jag råka sätta mig i fel vänterum, haha. Sen så äntligen så fick kärringen kolla mitt öga. Hon snarra nåt om sjukt mycket krämer och en ögontvätt som jag skulle få utskrivet av henne. Sen när allt det var klart fick jag stå och vänta på bussen i cirka en halvtimme. Må jag säga att det var verkligen riktigt kul, inte. Stod och snacka med mig själv, och blev utstirrad när jag stod där med solbrillor. Sen kom äntligen bussen och jag fick en "hallelujah moment". 

Jag är väldigt ledsen för jag hittar inte min sjal , och jag skulle behöva den nu när jag är förkyld och har ett jävla böld öga. Ser nerslagen ut , typ. Ska käka lite pan pizza med kyckling och sen ska jag vandra hem till Markusen. Taha, vi gillar att vi fortfarande umgås.. Huh, skitsamma. Skriver maybe sen. See you later alligator!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0