I walk in shadows

Idag har inte hänt så värst mycket i skolan. Hade några lektioner, fick reda på att jag fått G på nationella engelska provet, Suger. Öhm, jag träffade belgarna en stund också , verkligen super trevligt. HAHA! Och förstärkt engelskan var inställd, så jag drog hem vid två.

Åkte med bussen kort därpå in till stan, & träffade Jossi, Tessan, Sanna & Matthew. Men sen drog alla , jag och Tessan ringde Sussi, och då följde Milla & Cilla med till MAX. Efter en stund kom massa folk, lite kul. Men blev uttråkad efter typ efter att suttit där en timme utan att göra nånting. Vi drog tillslut till bussen, och Tessan missa bussen, för hon råkade fastna med en kille.. haha. Men tillslut började träningen och Tessan var på plats. Sjukt jobbigt pass, och sen kom jag hem vid kvart över nio, åt litegrann och kasta mig in i duschen. 

Jag har inte ens gjort mitt hem matte prov, som ska vara klart imorgon, suck på mig alltså ._. Jag får väl försöka fixa det nu när jag ska sova, så tjingeling jag är super trött!



baby I can see your halo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0