i döda vinkeln

Idag har dagen bara segat sig. Först hade vi Hkk, och vi gjorde bröd, ska tydligen bli semlor. Och sen lite rast, och så mentor. Mia snackade om att jag har IG varning i syslöjd (a) inte förvånad fan, ska försöka få upp mitt betyg i det lite typ. Och så hade vi so, kmr dock inte ihåg vad för knas vi gjorde. Sen matte, gjorde massa tal (jag är fett bra på matte!). Och så lunch, ganska gott ^^ i alla fall vegetariska. Sen tjugo minuters mentor, snackade om vad matsalen skulle heta. man typ woot, spelar roll? själv la jag till "krubbstuga" men jag tror inte den kommer bli fram röstad :/ men slutade klockan ett. 

Och då följde jag med Emma hem, och så åt vi litegrann innan vi drog till stallet. Och jag måste medge att jag har förjävlig kondis, vi cyklade dit. Inte speciellt långt, men jag blev fucking andfådd. Men vi fixade pollen och så red hon en stund på ridbanan. Jag fick riktigt fina bilder. Och sen träffade vi på en ondskefull kisse, han såg riktigt arg ut, jag skojar inte. Så, när vi kom hem till Emma, så skrattade vi åt hennes sexiga fettma katt Spökis. Och så en stund satt vi vid datan , och skrattade åt lite videos. Men jag fick bråttom och tog bussen hem. 

Sitter här nu vid samma ruttna dator, och tycker bara att livet suger. Mycket bra, verkligen. Får väl se vad mitt liv leder till , jag låter som ett jävla emo, men skitsamma. Pallar inte längre, jag klarar inte av dethär utan min älskling. Jag saknar dig så jävla fucking mycket, jag klarar inte av dethär.



jag skulle behövt dig nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0