energikick på g

Helgen har bara rusat förbi, det har vart jätte härligt att åka ifrån almunge ett tag, och jag åkte till lugna gottsunda (taha). 

Fredag kvällen, Tog bussen in till stan, träffa lindish och dom. Dom skulle tydligen festa, men jag for vidare till gottsunda. Sen kom jenny och natalie och mötte mig, sen var jag hemma hos jenny och var med hennes familj. Vi gjorde inte mycket, myste framför tv:en och en liten hund vid namn leon juckade sönder min arm *höh*. 

Lördag, Vaknade, åt lite. Gick ner till centrum och jenny handlade lite, och sen gick vi tebax. och typ efter lunch så gick jag vidare till maja, och där träffade jag hennes lilla familj också. Vi satt mest och pratade, och jag kära mig ner i elias, hehe (a). Klockan blev mycket, och jag vågade inte gå ut till bussen, HAHA! Så jag sov kvar. 

Idag, Vaknade såklart tidigt, som vanligt på helger.. vid typ nio. Åt lite frulle, och sedan har vi typ bara snackat massa. nu på eftermiddagen tog jag mitt pick och pack och drog hem. Jag sitter hemma och ska nog städa rummet var det tänkt. Jag mådde bra när jag kom hem, men nu går allt över till att jag är deprimerad. 


Love has turn my life into shit. Du fattar fan ingenting, du tar allt som en jävla lek.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback