du borde nog ta ut handen ur rumpan

En pissig söndag har det vart idag. Vaknade vid typ elva, och sen har jag bara degat. Har faktiskt rensat mina små djurs burar, och dammsugit mitt rum. Det ser endå inte så städat ut, palla? Längtar absolut inte tills imorgon, orkar verkligen inte skolan längre, det suger verkligen! 

Nu så sitter jag och väntar på att Meja ska komma hem, så ska jag gå en sväng med henne, och det ska sjukt skönt. Jag har ju inte motionerat speciellt mycket den här veckan, usch. Och jag står inte ut med ensamhet, så jag tänker minsann boka upp all tid i världen med mina kompisar nästa vecka. 

Jag och Linda har i alla fall bestämt att vi ska blondiner till nästa helg, ser jag riktigt mycket fram emot! Jag saknar mitt blonda hår som tusan alltså, och sen får jag skaffa lite löshår till det ^^ bra bra. Får se hur resultatet blir ;D




ojoj, bilden bara råka komma upp.
jag vet att linda kmr döda mig, 
bilden är från sommarn 07, precis
efter vi badat i bassängen ;) 

Kommentarer
Postat av: lindaa :D

DU ÄR DÖD !!! Men saknar tiden ändå med knark påsen och allt :') <3

2009-03-19 @ 20:50:05
URL: http://lindaaaaaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0