diamanter

Måndag, och jag var grymt trött imorse men jag kom upp rätt tidigt endå. På morgonen så hade vi redovisning på bilden, vet väl inte riktigt hur det gick. Sen gick jag och snackade betyg, och surkärringen sa att jag kunde få mvg i bild, om jag hade ritat och visat för henne (och tydligen hade jag inte visat för henne, så jag har bara g i bild). Så det gjorde mig lite glad, ett tag i alla fall. Hade Ove på so:n, och jag skojar inte när jag säger att han pratar oavbrutet i en timme. Sen sluddrar han, och pratar jävligt snabbt så man hörde knappt vad han sa. Sen hade jag massa andra lektioner också.

Sket i ea:n och drog in till staden med Linda, Jossi & Markus. Gick och köpte lite klubbor och sen var vi lite på gatan. Och sen kom Emil & Emma , trevligt. Sen gick jag och Linda och köpte mer klubbor och satte oss vid forum gallerian. Kort efter kommer Jocke (som såg ut som en katt med sitt roliga hår - enligt mig), och typ hälsade lite och så. Sen gick vi iväg till musikens hus och träffade dom andra igen , plus Fisken & Elistablett. Satt där inne, sen fick jag en dålig idé att låta Emil knyta ihop mina skosnören, och jag skulle springa runt så. Efter att klantigt ramlat två gånger, och slagit i mina knän så försökte typ alla knyta upp dom, och såklart går det inte. Sen efter typ tio min, då vi skulle gå till bussen så fick Emil upp dom *haha*. 

Nu är jag hemma, och Jossi sitter och gottar i sig från kellogs flingor till köttbullar. Själv ska jag vänta på att nån fixar nån jävla middag eller så gör jag väl nåt äckligt själv. Funderar på att gå ner i vikt, men eftersom jag har svårt att hålla mig ifrån godis/socker så vet jag inte hur det blir med det. Och sen så har jag svårt att börja med att träna , det är också ett problem. Är ju också så grymt sugen på att börja tjäna egna pengar, men vet inte riktigt vart man ska söka .. säg till om ni hittar nåt place :) Ikväll händer inte så mycket , duscha och sen sova. Pusshej

Papsen till vänster, & Mamsen till höger.
 Fin klädda, vet inte när fotot är taget bara ..

Kommentarer
Postat av: irmelinat

fotot är taget samma vecka vi gifte oss, i juli -94

2009-03-30 @ 21:12:18
URL: http://irmelina-t.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0