Can't you see that I love my cock?

Tisdag = kortdag. Härligt härligt må jag säga! Vaknade super trött som vanligt, steg upp och fick fixa mig i skolan. Och ovanligt nog, så gick vi iväg till idrottshallen och fick dansa, taha! Lärarna skulle kolla hur duktiga vi var och sätta betyg. Jag hoppas det gick bra, för jag vet inte ungefär hur det gick, haha. Senare hade alla i klassen redovisning, ganska mycket långtråkigt. Fick lite raster då och då, det var bestämt att jag och Emma skulle redovisa, som aldrig bekräftades (muhaha). Efter lunch stod alla och väntade på att mentorn skulle börja. Men förgäves så kom aldrig Björnen eller Mia, så vi stod och vänta i onödan .. typ. Tog bussen hem till syster Anna, och satt där några timmar. Hållde på att somna hela tiden, trötter är jag. Vid sex slaget tog jag en luffarbuss hem. 

Nu när jag kommit hem , har till och med tagit och piercat min överläpp. Gick super bra, tog inte alls lika lång tid som jag trott. Kommer gå runt och spotta saltvatten över allt, usch! Men jag är seg, och jag behöver verkligen sova. Så jag säger hejdå till bloggen för ikväll. 

puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0