call me, so I can come and make it juicy for u

Upp och hoppade ganska sent idag, alldeles för trött för att gå upp kvart över fem. Åkte till skolan tidigt som vanligt och lite senare kom Linda och gjorde bra sällskap. Hade hkk som första lektion, jag gjorde min hemläxa, som var jätte skum. Och så blev det små semlor också, rätt så gott. Efter det hade vi mentor typ en stund, la in massa datum på mobilen (för att komma ihåg & så). Och sen hade vi so, Mattias snackade nåt om judarna och jag hängde inte riktigt med. Sen lunch, inte gott, AT ALL. Och sen mentor igen & tydligen ska vi ha svarta tröjor med vit text. Och jag måste säga att våran klass är cepe störda och ändrar sig hela tiden, så palla.

Följde med Emma hem, cyklade till stallet. Hon tog ut Gutten och red lite på banan, jag tyckte det såg bra ut. Vi pratade och så cyklade vi hem igen. Satt där hemma hos henne, och hon har tydligen bestämt sig för att JAG ska få mvg på ergonomi provet imorgon. Jag har ingen lust, men jag gör väl vad ungen säger .. Sen är jag inte sugen på att ha idrott, men är väl med endå.

Jag har bestämt mig, och jag ska bli vegeterian. Fille pratar jätte mycket om bönor och sånt, det är väl bara att gilla läget och stoppa i sig skiten. Gillar det nog efter ett tag endå så. Jag ska kanske vara hemma hos Emma i helgen (själv). Jag ska vara katt & kanin vakt, jag ska sova där från fredag till lör & sön. Jag funderar på att kidnappa med mig Jossi, fatta chill med en ensam lägenhet *muhaha*. Men jag ska plugga ergonomi äckliga pappret. Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback