brinn hjärtat brinn

Dålig start på veckan , var grymt trött imorse. Men jag kom iväg till skolan i alla fall. Det känns som om vi bara hållt på med epok nu alla lektioner, men vi hade typ bild, matte, no & sv. för ean var inställd (y). Jag och Emma hade i alla fall riktigt trevligt, satt och skrattade massa. Har gjort färdigt planschen nu, så vi ska bara försöka lära oss alla ord, och sen blir det att redovisa skiten också!

Efter skolan så följde jag med Jossi och Linda in till staden. Först gick vi till donken, sen så gick vi och kollade runt lite grann. Och sen testade jag byxor, super snygga dock kanske inte snygga på just mig. Jossi's syrra kom en stund, och Jossi fick en ny jacka, jätte söt var den! Men sen sprang vi iväg till bussen, som var proppfull.. 

Sitter nu hemma, inte alls pepp på att göra nånting. Är så jävla skoltrött, har fan inte ork till nånting. Ska gå och lägga mig sent, så jag hinner sova en stund med, taha. Ska vandra iväg och äta nåt tror jag, och sen se till att inte sitta vid datan , eller försöka i alla fall. Har pratat med min söta vän Linn som jag alltid möter på mitt ridläger, ska försöka bestämma vilken vecka vi ska gå och så, ska bli super!
 pusshej 




hör du sanningen , det lät som ett skratt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0