blue jacket

Onsdag, skolan fer sure. Fixade mig i skolan, och min foundation har tagit slut * </3* (och min mami vägrar att köpa ny, för att jag tagit hål i läppen och den är sååå svullen och infekterad. Jag tänker INTE ta ut den). Öhm, DennisÄcklet kastade tusen snö bollar på mig, men jag blev i alla fall inte ut hivad i snön. Hände faktiskt inte så mycket, rätt lugna lektioner och så. Slutade klockan ett för att förstärkt engelskan var inställt *tummen upp*. Drog hem, och sen gick jag hem till Markusen en stund. Sen fick jag bråttom till bussen, och när jag kom fram träffade jag Tessan & hennes belgare (kommer inte ihåg namnet). Vi drog in till staden och sen blev det dans. Härligt härligt, och det är kulkul! Nu har jag i alla fall kommit hem och jag är skit trött, ska kasta mig i duschen och suga på en isbit resten av kvällen (pågrund av läppen). 

Imorgon är det sovmorgon till tjugo i elva, jag är fett pepp till att åka och träffa alla mina sötisar då! Ska fixa mig och sen delar jag natten med min säng och feta katten Tintin (tjockisar måste ju hålla ihop!)

puss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0