at home

Ouuff vad jag känner mig dålig respektlös, skiter i skolan YES! Men det är något jag inte tänker börja med, tror jag. Jag har kommit fram till att jag skulle behöva en riktig ansikts tvätt och gå ut en runda. Men vad gör man när man är hungrig, trött och ensam? Jo, då sitter man vid lilla äckliga-snusk-datan hela dagen och tycker synd om sig själv. För det gör jag, och jag är riktigt självisk. Taha, måste säga också att jag är rikigt uttråkad. Heartbreak på att jag har mensvärk. Kul som jag är ska jag väl ladda ner filmer med Heath Ledger, som är dräggell snygg. Jag känner ingen längtan tills mami min får reda på att jag skitit i skolan, och dessutom få en rejäl utskällning av Emma imorgon, *uhu*. Jaja, klagandet bringar inge happiness precis. Tjingeling



gamla bilder får mig liksom, ful.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0