050309

jag vet att jag har vart inaktiv flera dagar nu. men det har hänt massor av skit som jag inte vill snacka om. och jag har haft det jobbigt, så jag har inte haft nåt vettigt att skriva ens. har jag säkert inte nu längre heller men. 


över till det ny vill veta, idag är det torsdag - alltså så var det sovmorgon till tjugo i elva. ganska skönt att få sova ut, eftersom jag kom hem sent igår. jag drog till dansen(y) men jag hann precis med bussen till skolan. svenska, epok, försökte rita en disney figur. så lunch, spagetti & köttfärssås. så engelska, gjorde klart oförberedda provet. så var den fen, gjorde absolut ingenting. och sist matte, jag & milla fick ett gott skratt i allafall. och lisbeth var skitgrinig. nu är jag hemma. har inget hum om vad jag ska göra. sitta och ruttna är väl det mesta man kan göra. rummet är skitigt, pallar inte bry mig. fille är här jag får väl umgås med honom då kanske. nu ska jag dra och dö. hejdå




haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0