yes, to me you're beautiful

Som sagt, igår kom jag och e oförväntat sent hem. Vi var med adde & hans kompisar inne i stan, och kom hem med bussen klockan tolv. 

Gick upp precis en timme innan jobbet, men kom faktiskt i tid endå.. Har inte gjort så jätte mycket, har bakat kladdkaka med emma, haft gympa med gamlingarna (alltså inte vanlig idrott eller nåt sånt), och tipsrunda. Efter det drog jag hem och nu har jag städat rått burarna och ska strax dammsuga.. Fyfaaen vad jag är intressant av mig. 

Jag har alltid haft svårt för personer som aldrig säger precis som det är. Ljuger om saker, ljuger mig rakt upp i ansiktet. ÅÅÅÅH!

Saknar min alice, tydligen har hennes mobil blivit snodd (jävligt klantigt!) Men eftersom jag har jobb så har hon lämnat luffiga almunge och åkt till stan .. Hoppas i alla fall hon och jag kan umgås på midsommarafton som vi bestämt. Men nu drar jag fan ifrån datan, får bara damp av att sitta still. Chao!

Kommentarer
Postat av: Lana

"Jag har alltid haft svårt för personer som aldrig säger precis som det är. Ljuger om saker, ljuger mig rakt upp i ansiktet. ÅÅÅÅH! Saknar min alice"



hade du svårt för sånna personer eller saknade du dom? jag förstår inte...

2009-06-17 @ 18:00:32
URL: http://kidnappad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0