wish I could lay by your side

haha, ganska konstig dag. men jag gick upp, och drog till jobbet. vi fortsatte att städa inne i yvonne's kök, och bakade två bulldegar, och det blev ju massa bullar! sen åkte jag hem till alice, åt spagetti och tonfisk. sen bestämde vi oss för att ta moppen in till stan, och köpa alice's mobil. det tog ett bra tag, men tillslut kom vi fram och då köpte hon sin mobil (jätte söt, lite konstig). sen träffade vi ronja, och så åt vi glass utanför max. sen åkte vi till borgis och tog en dopp! det var skit varmt i vattnet, och efter ett tag kom emma också. hon tog några muppbilder på mig och alice, som hon nog förmodligen lägger upp på sin bildaggbok. men nu har vi kommit hem, jag är bh lös och det var jävligt onödigt att skriva, men måste ju skriva nåt intressant och ovanligt. men jag ska kila nu, ska duscha och vara med min sambo alice. pusshej alla underbaringar.
och jag har kommit fram till att jag måste fixa designen på min blogg, lovar att jag ska göra det när jag verkligen har tid och lust!


haha fan vad jag var söt som brunett.. eller vad säger ni? :)

Kommentarer
Postat av: alice

ja du var asfin i brunt håt du borde skaffa så kan vi gå runt och vara brunhåriga tillsammans :)

puss<3

2009-06-26 @ 23:25:41
URL: http://impossiblealice.blogg.se/
Postat av: C

Så jäääääkla fiiin!

2009-07-08 @ 21:03:28
URL: http://ssixsten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0