wiho oh banana

jag steg fan tusan upp klockan sex idag, och jag var pigg! jag hann äta frukost och sminka mig utan att stressa. kom fem minuter innan vi börja, och sen när vi börjat hade vi nästan ingenting. vi bestämde att vi skulle baka, så vi bakade två rulltårtor och en kladdkaka. sen rensade vi kläder och hjälpte till att ställa in maten i kylen. vi drog väl ungefär klockan tre, då gick jag hem till alice. hon satt och kolla på pirates of carrabien (stava?). vi drog kort därefter in till stan med emma & linda. satte oss på donken och käka, sen gick vi runt i affärer. alice köpte ett par shorts och emma köpte en bikini underdel. sen gick vi alla till sol salongen och sola. haha duktig jag var solade jag i spets trosor, och jag fick massa fläckar (den värsta tabben jag gjort fan). sen gick vi till bussen och väntade ett bra tag.

nu sitter jag hemma, och nu är klockan rätt mycket. är med alice, jag är rätt kissnödig också. fyra dagar kvar av jobbet, underbart!






Kommentarer
Postat av: Hanna

men varför solade ni där och inte utomhus? x)

2009-06-29 @ 21:28:53
URL: http://nordpolen.devote.se
Postat av: alice

haha min bloggdesign nu blev mycket bättre :P

puss

2009-06-30 @ 11:13:41
URL: http://impossiblealice.blogg.se/
Postat av: alice

din design blev finare den här gången :)

puss!

2009-06-30 @ 12:26:21
URL: http://impossiblealice.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0