watch it burn, let it die!

Den här dagen har jag sett framemot hela året .. Avslutningen, sista jävla dagen i Almunge Skola! Äntligen sagt hejdå till det gamla skåpet, tömt ut all skit och blir så jävla glad. Satt lite i kyrkan, och fick betygen, jag blev faktiskt ledsen över att det är aldrig nån i min familj som är med på avslutningar, inte ens nu när jag slutat nian .. har alltid vart så. Har dragit hem nu, och alice & fille. Ikväll ska vi inte gå på med fett med kärlek, vi ska på nån fest med alice's kompisar :) men nu ska jag dra och vara social med alice, vi höres uppdaterar maybe ikväll, annars imorgon! pusshaj.


Mamsen fyller år idag, jag tror hon fyller fyrtio.. grattis iaf :) <3



 
nina och linda, linda gör sig jätte söt! & emma med sin jävla kamera !
 
adde med kameran och jossi :)

chrill :)




Kommentarer
Postat av: Joana

sött blogg=)

2009-06-13 @ 01:14:42
URL: http://joanaconstantin.blogg.se/
Postat av: irmelinat

tack så mkt att du inte ens vet hur mkt din mor fyller.

Jag var 23 när du anlände. Räkna nu

2009-06-13 @ 09:01:47
Postat av: Emmulf ^^

men fan va osnygg man kan va då -.-

2009-06-13 @ 12:16:22
Postat av: Fredrik Frisören

Ha en riktigt nice lördag!

2009-06-13 @ 15:17:34
URL: http://fredrikfredrik.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0