this life is filled with hurt

Idag hade jag sovmorgon till klockan tio. Steg upp vid nio, fixade mig, och sedan åkte jag till länna och hämta upp emma. Vi åkte till fjällnora, där man träffa några från åttan och dom flesta från nian. Vi paddlade kanot, och satt inne i stugan & åt. Vid två drog jag och emma till myskdalen och hoppträna hennes polle. Efter det åkte vi hem till henne, satte oss på studsmattan. Hon fick också reda på att hennes äldsta vovve blivit avlivad, träffat den hunden dock en gång .. känns endå skit för henne .. Men hon bjöd mig på mat, och efter det drog jag till munge. Och då träffa jag alice, vi tog moppen och åkte till knutby. Där träffa vi jossi och linda, satt inne hos jossi och snacka. Efter cirka en timme så drog vi hem igen, nu ska jag nog dra och tvätta håret. Klockan är halv tolv, jag är fan inte ens trött, vad är det för nåt? men langar bilder från dagen, sen nightnight.



 
måste erkänna att jag gör till mig ganska mycket på bilder på mig själv. men jag bjuder på mig själv helt enkelt !


 
några moppefoton är perfekt, jag ska bara säga hur otroligt kul det var att köra moppe idag ^^ emma till vänster btw.

och så slutligen en grymt skabbmin och en grymt sötig alice ! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0